Известие

Collapse
No announcement yet.

Реалистично ли е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
    Половината дето препоръчвате дизел сте карали само туйнспарк, ама айде...
    Купи си тая, която като седнеш в нея тя ти каже, че е твоята... Така се купува Алфа Ромео...

    Недей така колега, доста от нас са карали ЖТД, и да ти кажа 1,9 ЖТД е много кoрав мотор, няма да му мисля толкова дали ще роди или не ако го настъпя? А пък за разход, зависи от всеки как кара, едиснствената причина, която не препоръчвам на хората да си купуват алфа и в частност ТС, е че всеки ги сравнява с Голф и Астра. и никой не разбира че този мотор е сложен двигател не става да го караш с Приста ойл. и повечето са свикнали да дават за свеши не повече от 30-40 лв? как мислиш ако му каже; че свещи походящи за газ и бенз са около 180 лева ТС?! и като му кажеш вариатор и те гледа Умно! ам ремъци и ролки, които до скоро струваха колкото един голф 2 с газ , и после и баси курниците! та както каза брат ми,

    2.0 си е двойка за ценители
    и 1,9 ЖТД си по евтина подръжка

    поздрави!
    Last edited by tonov; d.m.y г., 21:08.
    sigpic
    Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
    FIAT TIPO 1.6 DOHC

    Comment


    • #32
      е то ако става дума що сравняваме 2ката с 1.9ЖТД ? нищо общо като вървеж не трябва ли по скоро да сравним 1.6 Т.С. със 1.9 жтд ? дето се вика по близки по коне са .. аз казах да зима дизел щото съм чувал че са мн корави НО само съм чувал .. не съм имал .. и Все пак в главата ми се води една статистика на много теми с коли които раждат и все т.с. ми се набива в главата 1 жтд нямам спомен да се е счупило близките 2 години
      alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
      Fiat punto GT in progress ~200hp

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от forza_italia Покажи съобщение
        Моят съвет е да си вземеш 1.9 ЖТД , който определено е по разумния избор. ТС-а дали 1.4 или 1.6 ще те разори,скъпа подръжка ,висок разход и доста капризчета дето няма да ти харесат повярвай ми. Поздрави и успех в търсенето.




        ---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:35 ----------

        +1 Diesel
        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
          2.0 си е двойка за ценители
          и 1,9 ЖТД си по евтина подръжка
          Като цяло във форума преобладава мнението, че туйнспарк-а е боклук, който "ражда" (ти сам си казал причините много правилно), а жетедето е някаква икона, на която всички се кланят колко е здрав, корав, вървящ и т.н...
          Изказването ми за това, че тия дето препоръчват дизел не са го карали беше по-скоро шеговито и визирах точно преобладаващото мнение във форума...
          Без да искам да обидя никого, "нафтова печка" си купува човек, който кара спокойно и иска да кара милион километра евтино и спокойно, докато малка кола с голям бензинов мотор си купва такъв, дето "спокойното" му каране е да сменя предавки на 4500 оборота... 10+ години по-късно коя ли от двете (в началото почти еднакви) коли ще е по-голям скрап, ще ражда, ще се коти и т.н...?

          Пак казвам, нищо против нафтата нямам, просто ми изглежда леко тъпо, че толкова много се насажда това мнение колко велико е жетедето, че накрая хора с вървящи туйнспаркове почват да му робуват без дори да са карали такова... Тия дето само са ги возили в назобено, ремапнато жетеде и им се е сторило мега вървящото, нека питат собственика му в течение на една година какво му се налага да сменя по колата след "назобването"...

          А в случая човека иска кола, която да му доставя кеф от карането (избрал е правилната марка) и да я кара евтино (а на газ е по-евтино отколкото на нафта)... Няма смисъл да се превръща темата в "туйнспарк vs жетеде"...

          Comment


          • #35
            За ЖТД то мога да кажа, че по периферията няма нищо толкова стряскащо, освен както каза Иво един регулатор и помпа високо налягане, които могат да се вземат и втора злоупотреба защото са съвместими с 90% от ЖТД моторите. Турбото е евтино за 105 коня варианта а и доста рядко сдава багажа. Ангренажните и пистовите ролки и ремъци са на една цена с 1,6 ТСа. Мотора ако не си го счупиш сам, няма да те предаде в 95% от случайте. Разхода на масло ако няма течове е почти нулев.

            За ТС а 1,4 ФЛ а мога да кажа на колегата да не го гледа изобщо. Това реално е най-скъпия за подръжка ТС. Дебитомера струва (по спомен) 500+лв., напоследък трошат скорости, а те са само за този модел и дори и втора ръка са 300 тина лева и трудно се намират. Колата си гори както и по силните ТС и За динамика ако е газифицирана забравяш, иииии.... просто за мен не си заслужава.

            За ТС а 1,6 ФЛ положението с взаимно заменяемите части с останалите Алфи вече е търпимо, така че ако ще е бензинка това е по-добрия избор. Дебитомера струва на половина от на 1,4ката

            За ТС а 2,0 ФЛ мога да кажа че е динамичен мотор, обслужването му е малко по-скъпо от всички останали и е също не лош избор. Но се замислете кой по чужбината си купува ТИ, и за какво го купува? Вероятността да си купиш такава кола в предродилни мъки е огромна.

            Като цяло ТС мотора е склонен към похарчване на масло, което може да се окаже че мотора е за сегменти, който сам по себе си не е никак евтин ремонт. Не са малко и директно изтропалите бензинови двигатели.
            Електрониката на нововнесен ТС обикновено отдавна е изминала житейския си път или поне голяма част от нея. Свещи, ламбда и дебитомер се купуват почти веднага щом ще се газифицира колата. Когато колата е с газ винаги ще има някое дребно или не дотам проблемче от рода на: Пали зле, харчи много, гръмна нещо си и разни такива. Хубаво е да се направи сметка когато се слага газта колко време ще се кара колата и какъв ще е приблизителния пробег годишно, защото за година две и да кажем 10 000км "кирията" е равна на нула.

            Директно за карането, за мен ЖТД то е по приятно, все пак има турбинка, докато при ТС ниски обороти няма да има. На газчица и климатиче вече става малко тегаво да се кара в града, но всичко е до навик.

            На ТС ка трябва да се минава много внимателно през дупки и бабуни че иначе се влиза в една темичка "Клуб картер", не че ЖТД то е застраховано от подобен Бг синдром но е доста по рядко срещано.

            В заключение искам да кажа че аз лично съм за дизела.

            П.С. Винаги има изключения, но както казва един приятел:" Като се познаваме какви сме късметлии...."
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #36
              Преди две седмици като отивах към морето, специално проверих този мит за ТС и "раждането" като го заварих на едни постоянни 5000+ оборота от София до края на магистралата (Ямбол). Скоростта ми варираше между 160-210км/ч и 130 пред камерите . На прибиране карах една идея по-леко 160-180км/ч по магистралата...Всичкото това на пуснат постоянно климатроник и температура на въздуха около 32-35 градуса....Амиии прибра си ме без грижи и продължаваме да си се караме до ден днешен (надявам се и още дълго хехехе) Само да припомня, че същия този мотор през месец март, изкара 2-3 часа даване на пълната газ и настройки на дино стенд в Маднес ( http://www.youtube.com/watch?v=Ggzcm-pFiTw ) и 300км на пистата Серес в състезателно темпо над 5500 оборота, а също така миналата година пак пистови мероприятия на Серес + Алфисти Трак дей на Калояново...Да не споменавам и вечерните "мероприятия" по бензиностанциите, където също се кара на заварка...

              Тоест, ако всичко му е изправно на тоя мотор, с редовно сменяно и ХУБАВО масло, не мисля, че при по-продължително даване на газ ще го окотиш...Лошото тук в БГ е, че купуваме разни дараци и издухани кофтори, които като дадеш 2 пъти газ и всичко свършва и от там си вадим заключението, че ТС 16в мноо се троши Аааа и другия проблем са ни пишман майсторите, които като ти направят "ремонт" на мотора, той почва да гори 2 пъти повече масло от преди ремонта хахах и да лопа на умирГане
              Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 11:41.
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #37
                Една малка скоба само.. Ти не прави ли ремонт все пак на двигателя?! Съмнявам се двигател на 490000+км (примерно) да може да се похвали със същото което написа...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #38
                  Жетедето ако го караш така, както е описал Светльо ти давам гаранция, че и то хич няма да се хвали...

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Една малка скоба само.. Ти не прави ли ремонт все пак на двигателя?! Съмнявам се двигател на 490000+км (примерно) да може да се похвали със същото което написа...
                    Като си купувах 2.0 мотора, той си беше цял, готов да се насади в коша, НО аз разцепих мотора на съставни части, всичко се измери и се оказа перфектно. Все пак си смених лагери, сегменти и всички гарнитури не защото се налагаше, а просто защото исках да съм сигурен е така като излеза да карам по-бързичко, и да не се кръстя всеки път
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                      .... и никой не разбира че този мотор е сложен двигател не става да го караш с Приста ойл....
                      Да ти кажа един пич дето друго не е слагал откакто я е взел Една кола като е в ред върви с всякакво масло, друг е въпроса колко се промиват мозъци как трябва да е еди каква си марка И Е-класа съм виждал да слага Приста и даже пита за по-евтино А като е коптор и Кастрол едж да и сипваш и да го сменяш на 3 000 км все тая ..
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #41
                        а и не обиждайте приста, щото хората са получили одобрение от БМВ Лонлайф 04, 505.01 и т.н. тей че...

                        http://www.motorni-masla.net/index.p...roducts_id=611
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          а и не обиждайте приста, щото хората са получили одобрение от БМВ Лонлайф 04, 505.01 и т.н. тей че...

                          http://www.motorni-masla.net/index.p...roducts_id=611
                          Точно в това масло според мен няма нищо българско, най-вероятно вземат някакво голямо количество отнякъде, цената им идва добре, разфасоват го и това е. Другите им високи класове също само се забъркват тука, базовите масла и присадки пак са от световни производители - Цепса, Мобил и т.н. Бъркат ги по рецепти, които навремето им снесоха от Техасо наготово(по времето, когато още имаха дялово участие в Приста) и воала, т.е. пак са толкова български. Български са 10Д и 16Д дето никой не ги има за масла. Както е казал народът "Никой не е пророк в собствената си страна" неслучайно Приста продават най-малко в Бг, а от Бг най-малко в Русе - балкански синдром Малко се отплесвам за маслата сорка, че съм оф
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #43
                            поздрави

                            :
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Да ти кажа един пич дето друго не е слагал откакто я е взел Една кола като е в ред върви с всякакво масло, друг е въпроса колко се промиват мозъци как трябва да е еди каква си марка И Е-класа съм виждал да слага Приста и даже пита за по-евтино А като е коптор и Кастрол едж да и сипваш и да го сменяш на 3 000 км все тая ..

                            Колега, за маслото може и да си прав, аз споменах приста-та като пример за по евтино масло. Два пъти съм си патил с масло, един път с наливен кастрол- на Типото преди години.. не изкара и 3000 км и започнаха да чукат клапаните и започна гори да пуши... разминахме се само със смяна на масло с VS. Вторият път си изпатих със съмнителна селения с тубички Selenia 20k for alfa romeo..3500km и мотора изтропа и сега единствено карам с Agip 4T 10\ 60 за мотоциклети и няма проблеми.. идеята ми беше че трябва да се кара с хубаво масло поради това че не знаеш кога ще те ухапе кучето и ще натискаш до дупка. При мен се случва от време на време

                            Съжалявам ако някой се е засегнал от моята класификация.

                            Поздрави
                            Last edited by tonov; d.m.y г., 00:38.
                            sigpic
                            Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                            FIAT TIPO 1.6 DOHC

                            Comment


                            • #44
                              Здравейте колеги и благодаря за съветите и сериозната дискусия, която се оформи.

                              Взех малко да се отчайвам за 146-ца... излиза, че 1.4 и 1.6 въобще не трябва да ги поглеждам, разубедих се и за дизел, остават варианти 1.8 и 2.0 TS и то произведени след 99г. при всички положения.

                              Забравих да спомена, че не мисля да карам като "състезател", а също така и че търсим кола с 4/5 врати. Това може ли да промени по някакъв начин избора ми на двигател, коне, модел? Вие как мислите?

                              Comment


                              • #45
                                Добре си се ориентирал, намери си нещо читаво 1,8/2,0 слагай го на газ и си свиркай. Кола с 4 врати, толкова мощна с толкова екстри и такъв смешен разход/100 (за пари говоря) на такава цена друга няма да намериш. Ама като ти казвам читава, един-двама твои приятели със 146-ци успоредно с теб да търсят все едно за себе си Гледай всичко да си е заводско, от тунинговани бИгачки бягай надалеч.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X